• De beste webseries
  • Positief, gezellig en handig nieuws uit je buurt.
  • Komt dichterbij
  • Échte computerliefhebbers
  • Ondernemers marketing communicatie
  • Met beide benen midden in de regio
  • Diep geworteld in West-Brabant en Zeeuws-Vlaanderen
  • Een neus voor goede auto's
  • De perfecte etalage voor lokale ondernemers
  • Dé nieuwsbron voor het hele gezin
  • De grootste elektronica- en technologiewebsite van Nederland en België
  • Hart voor de regio en oog voor de wereld
  • Over zaken die er toe doen
  • Altijd alles over sport
  • You make us Q
  • Hét nieuwsmerk van Zeeland
  • Nr 1 vacaturesite van Nederland
  • Op elk punt in je carrière
  • Wereldberoemd in heel Amsterdam
  • Onmisbaar in Zuidoost-Brabant
  • Nummer 1 in kwaliteitsnieuws
  • Verbinding tussen de Veluwe en de IJssel
  • Voor de ondernemer
  • Voor de grootste provincie van Nederland
Portfolio

Bekijk het overzicht van al onze advertentieproducten.

Prijzen

Vind de advertentie prijs die bij uw campagne past.

Specificaties

Wat moet u aanleveren voor online en offline adverteren en wanneer?

Mediaplanner

Stel een campagneplan op van landelijk tot hyperlokaal.

Factchecker

Ontdek hoe divers Nederland is en hoe het écht zit met uw doelgroep.

Banen

Effectieve personeelswerving voor uw vacature.

Familieberichten

Voor geboorte, felicitatie, overlijden of dankbetuiging.

Rubrieksadvertenties

Vraag en aanbod overzichtelijk in rubrieken.

Brancherapporten

Interactieve online magazines gemaakt over diverse branches

Financiele berichten

Een aparte rubriek in de nationale en regionale kranten

Huizen en OG

De digitale crossmediale 'gereedschapskist' voor makelaars.

Cultuur

De Cultuurpagina is speciaal voor adverteerders met een aanbod binnen de culturele sector

Digitaal adverteren

Digitale media zijn multi-inzetbaar, voor branding, storytelling of conversie bij de juiste doelgroep.

Programmatic Buying

Automatisch online adverteren voor de slimste prijs met onze Trade Desk.

Online Optimize

Hét online MKB marketing (service) platform voor bedrijven in de regio!

MediaLab

Buiten de gebaande paden met ons creatieve team.

Branded Content

Op maat gemaakte content via ons Branded Content Platform.

Marketing Partnerships

Zet ons enorme bereik in voor uw marketingdoelstellingen.

Kenniscentrum voor Aandacht

Onderzoek naar hoe 'aandacht' werkt. Best handig om meer over te weten.

Klantcases

Laat u inspireren door onze creatieve samenwerkingen met andere merken.

ShopDoc

Inzichten voor zakendoen anno nu.

Onderzoeken

Alles weten over resultaten en effecten.

Nieuws

Lees ons laatste nieuws en blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief.

Wie zijn wij?

Wij zijn het grootste nieuwsmediahuis van Nederland.

Contact

Kijk waar u ons kunt vinden en neem contact op.

Werken bij

Werk jij straks voor de grootste uitgever van Nederland?

Case:

Bahlman Mode

Recht in het hart van de doelgroep

Bahlmann Mode is een damesmodezaak in Dordrecht met 11 medewerkers.

De winkel bestaat al sinds 1883, voert maar liefst zestig merken in het midden- en hoogsegment en kleedt jong én oud.

‘Het is fijn samenwerken met een lokale huis-aan-huiskrant. Het persoonlijke contact maakt dat de gunfactor er is. Een win-win situatie.’

De wens: nieuwe klanten

‘We zijn een begrip in Dordrecht. Zo’n zeventig procent van onze omzet komt van vaste klanten. Maar we zijn desondanks altijd op zoek naar nieuwe klanten. Bovendien willen we ons vaste klantenbestand blijven interesseren voor onze collectie.’

De media: recht in het hart van de doelgroep met huis-aan-huis

‘We hebben een kwart pagina advertentie geplaatst in de huis-aan-huiskrant Stem van Dordt. We vinden het belangrijk om mensen te bereiken in de directe omgeving van onze winkel. Bijkomend voordeel is dat er geregeld redactionele aandacht wordt besteed aan onze activiteiten.’

De aanpak: nieuwe collectie aankondigen

‘We bouwen telkens weer een feest rondom de start van een nieuwe seizoen door een modeshow te organiseren. Naast het mailen van het klantenbestand, heb ik gekozen voor een advertentie in de Stem van Dordt om de nieuwe collectie en het event aan te kondigen. De advertentie was een liggende strook onderaan de pagina.’

Het resultaat: meer klanten, meer omzet

‘De doelstelling was om minimaal dezelfde omzet te realiseren als in dezelfde week een jaar geleden. Dat doel hebben we ruimschoots gehaald. Het aantal klanten is toegenomen, maar ook veel bestaande klanten zijn weer op het idee gebracht om naar onze winkel te komen.’

De Persgroep gelooft in de formule A × B × C × D = E, die leidt tot effectieve communicatie: Aandacht × Bereik × Creatie × Dichterbij. Al deze factoren spelen een rol in de effectiviteit van uw boodschap.