• De beste webseries
  • Positief, gezellig en handig nieuws uit je buurt
  • Komt dichterbij
  • Échte computerliefhebbers
  • Ondernemers marketing communicatie
  • Met één klik bij de beste autobedrijven
  • Met beide benen midden in de regio
  • Diep geworteld in West-Brabant en Zeeuws-Vlaanderen
  • Een neus voor goede auto's
  • De perfecte etalage voor lokale ondernemers
  • Dé nieuwsbron voor het hele gezin
  • De grootste elektronica- en technologiewebsite van Nederland en België
  • Hart voor de regio en oog voor de wereld
  • Over zaken die er toe doen
  • Altijd alles over sport
  • You make us Q
  • Hét nieuwsmerk van Zeeland
  • Nr 1 vacaturesite van Nederland
  • Op elk punt in je carrière
  • Wereldberoemd in heel Amsterdam
  • Onmisbaar in Zuidoost-Brabant
  • Nummer 1 in kwaliteitsnieuws
  • Verbinding tussen de Veluwe en de IJssel
  • Voor de ondernemer
  • Voor de grootste provincie van Nederland
Portfolio

Bekijk het overzicht van al onze advertentieproducten.

Prijzen

Vind de advertentie prijs die bij uw campagne past.

Specificaties

Wat moet u aanleveren voor online en offline adverteren en wanneer?

Mediaplanner

Stel een campagneplan op van landelijk tot hyperlokaal.

DirectAdverteren

Wilt u direct uw online advertentie boeken én u eigen banner maken?

Factchecker

Ontdek hoe divers Nederland is en hoe het écht zit met uw doelgroep.

Banen

Effectieve personeelswerving voor uw vacature.

Familieberichten

Voor geboorte, felicitatie, overlijden of dankbetuiging.

Rubrieksadvertenties

Vraag en aanbod overzichtelijk in rubrieken.

Huizen en OG

De digitale crossmediale 'gereedschapskist' voor makelaars.

Digitaal adverteren

Digitale media zijn multi-inzetbaar, voor branding, storytelling of conversie bij de juiste doelgroep.

Programmatic Buying

Automatisch online adverteren voor de slimste prijs met onze Trade Desk.

Online Optimize

Hét online MKB marketing (service) platform voor bedrijven in de regio!

MediaLab

Buiten de gebaande paden met ons creatieve team.

Branded Content

Op maat gemaakte content via ons Branded Content Platform.

Marketing Partnerships

Zet ons enorme bereik in voor uw marketingdoelstellingen.

Kenniscentrum voor Aandacht

Onderzoek naar hoe 'aandacht' werkt. Best handig om meer over te weten.

Klantcases

Laat u inspireren door onze creatieve samenwerkingen met andere merken.

ShopDoc

Inzichten voor zakendoen anno nu.

Onderzoeken

Alles weten over resultaten en effecten.

Nieuws

Lees ons laatste nieuws en blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief.

Wie zijn wij?

Wij zijn het grootste nieuwsmediahuis van Nederland.

Contact

Kijk waar u ons kunt vinden en neem contact op.

Werken bij

Werk jij straks voor de grootste uitgever van Nederland?

Case:

Boer Staphorst

Groeien in naamsbekendheid

Boer Staphorst begon in 1958 als sloopbedrijf en opende in 1977 een van de eerste bouwmarkten van Nederland.

Het bedrijf

Het familiebedrijf is inmiddels uitgegroeid tot een bouw-en woonwarenhuis met een oppervlakte van maar liefst 18.000 m². Het bedrijf heeft 95 fte’s.

Doelstelling

Bekendheid geven aan bestaande en potentiële klanten dat Boer Staphorst uitgegroeid is naar een woonwarenhuis met een ruim assortiment op het gebied van bouwen en wonen.

‘We willen onze klanten laten weten dat we meer zijn dan een bouwmarkt alleen. Dat lukt met adverteren’. Jarno Harink, marketing manager Boer Staphorst

De wens: nieuwe koers onder de aandacht brengen

‘De afgelopen jaren zijn we van een bouwmarkt uitgegroeid naar een woonwarenhuis met een ruim assortiment op het gebied van bouwen en wonen. Mensen in de regio kennen ons echter nog vooral als bouwmarkt. Daarom zetten we nu advertenties in voor “branding”. Zo laten we de regio weten dat we veel meer bieden dan een bouwmarkt alleen.’

De media: regionaal en lokaal

‘We adverteren in regionale kranten en huis-aan-huiskranten, omdat onze klanten vooral in de regio zitten. De titels die we vaak inzetten zijn De Peperbus, Kampen.nl, de Oprechte Dalfser Courant, Ommen Nieuws, de Stentor, maar ook in het NVM magazine. We zetten altijd een mix in van diverse kanalen.’

De aanpak: advertenties afstemmen op doelstelling

‘Per maand bekijken we wat voor soort advertentie we precies inzetten. Afhankelijk van de campagne en de doelstelling zetten we soms een hele pagina met een call to action, soms kleinere advertenties die debranding ondersteunen of die de aandacht vestigen op speciale acties.’

Het resultaat: meer klanten

‘Dat adverteren werkt, is zeker. Maar omdat we in veel media adverteren en altijd een mix hanteren, is het lastig aangeven wat precies het resultaat is van welke advertenties. We draaien nog steeds zwarte cijfers. Om die reden hebben we de frequentie van adverteren onlangs opgehoogd.’

De Persgroep gelooft in de formule A × B × C × D = E, die leidt tot effectieve communicatie: Aandacht × Bereik × Creatie × Dichterbij. Al deze factoren spelen een rol in de effectiviteit van uw boodschap.