• De beste webseries
  • Positief, gezellig en handig nieuws uit je buurt.
  • Komt dichterbij
  • Échte computerliefhebbers
  • Ondernemers marketing communicatie
  • Met beide benen midden in de regio
  • Diep geworteld in West-Brabant en Zeeuws-Vlaanderen
  • Een neus voor goede auto's
  • De perfecte etalage voor lokale ondernemers
  • Dé nieuwsbron voor het hele gezin
  • De grootste elektronica- en technologiewebsite van Nederland en België
  • Hart voor de regio en oog voor de wereld
  • Over zaken die er toe doen
  • Altijd alles over sport
  • You make us Q
  • Hét nieuwsmerk van Zeeland
  • Nr 1 vacaturesite van Nederland
  • Op elk punt in je carrière
  • Wereldberoemd in heel Amsterdam
  • Onmisbaar in Zuidoost-Brabant
  • Nummer 1 in kwaliteitsnieuws
  • Verbinding tussen de Veluwe en de IJssel
  • Voor de ondernemer
  • Voor de grootste provincie van Nederland
Portfolio

Bekijk het overzicht van al onze advertentieproducten.

Prijzen

Vind de advertentie prijs die bij uw campagne past.

Specificaties

Wat moet u aanleveren voor online en offline adverteren en wanneer?

Mediaplanner

Stel een campagneplan op van landelijk tot hyperlokaal.

Factchecker

Ontdek hoe divers Nederland is en hoe het écht zit met uw doelgroep.

Banen

Effectieve personeelswerving voor uw vacature.

Familieberichten

Voor geboorte, felicitatie, overlijden of dankbetuiging.

Rubrieksadvertenties

Vraag en aanbod overzichtelijk in rubrieken.

Brancherapporten

Interactieve online magazines gemaakt over diverse branches

Financiele berichten

Een aparte rubriek in de nationale en regionale kranten

Huizen en OG

De digitale crossmediale 'gereedschapskist' voor makelaars.

Cultuur

De Cultuurpagina is speciaal voor adverteerders met een aanbod binnen de culturele sector

Digitaal adverteren

Digitale media zijn multi-inzetbaar, voor branding, storytelling of conversie bij de juiste doelgroep.

Programmatic Buying

Automatisch online adverteren voor de slimste prijs met onze Trade Desk.

Online Optimize

Hét online MKB marketing (service) platform voor bedrijven in de regio!

MediaLab

Buiten de gebaande paden met ons creatieve team.

Branded Content

Op maat gemaakte content via ons Branded Content Platform.

Marketing Partnerships

Zet ons enorme bereik in voor uw marketingdoelstellingen.

Kenniscentrum voor Aandacht

Onderzoek naar hoe 'aandacht' werkt. Best handig om meer over te weten.

Klantcases

Laat u inspireren door onze creatieve samenwerkingen met andere merken.

ShopDoc

Inzichten voor zakendoen anno nu.

Onderzoeken

Alles weten over resultaten en effecten.

Nieuws

Lees ons laatste nieuws en blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief.

Wie zijn wij?

Wij zijn het grootste nieuwsmediahuis van Nederland.

Contact

Kijk waar u ons kunt vinden en neem contact op.

Werken bij

Werk jij straks voor de grootste uitgever van Nederland?

Case:

De Hypotheker

Regionaal adverteren levert meer op

De Hypotheker bestaat sinds 1985 en is Nederlands grootste organisatie op het gebied van het selecteren en adviseren over, en realiseren van hypotheken. Ook biedt de organisatie verzekeringen aan. De Hypotheker is een franchiseorganisatie met 160 vestigingen die zijn aangesloten bij de overkoepelende organisatie De Hypothekers Associatie (DHA).

De wens: naamsbekendheid vergroten

‘De DHA voert een landelijk marketingbeleid voor de organisatie, maar daarnaast voel ik de noodzaak om ook lokaal het merk op de kaart te zetten. Het vergroten van de naamsbekendheid in de regio is dan ook het doel van deze campagne.’

De media: regionale kranten en huis-aan-huiskranten

– huis-aan-huiskrant Stem van Dordt
– Papendrechts Nieuwsblad
– Nieuwe Stadsblad
– Edese Post
– Zakengids Tiel
– Gazet van Roosendaal
– Stad Wageningen

De aanpak: content verpakt in een column

‘Al tien jaar lang adverteer ik in alle regionale dagbladen en huis-aan-huisbladen in het gebied van de tien vestigingen waarvoor ik verantwoordelijk ben. De advertentie bestaat uit een column die altijd gaat over actuele ontwikkelingen in de regio met een knipoog naar de huizenmarkt. Het is interessante content die goed worden gelezen.’

Het resultaat: meer hypotheken

‘Regionaal adverteren levert ons meer klanten en hypotheken op. Dat weet ik omdat we een keer drie maanden niet hebben geadverteerd. Toen liep het aantal klanten flink terug. Zeven van de tien mensen die zich in de regio oriënteren op een hypotheek, komen bij ons. Dat is een zeer hoge opkomst. En van die zeven mensen sluit 30% een hypotheek af.’

De Persgroep gelooft in de formule A × B × C × D = E, die leidt tot effectieve communicatie: Aandacht × Bereik × Creatie × Dichterbij. Al deze factoren spelen een rol in de effectiviteit van uw boodschap.