Dit makelaarskantoor is al 25 jaar een trots familiebedrijf in de regio Tiel. Het bestaat uit een hecht en kundig team van 8 personen. Ze zijn gespecialiseerd in de verkoop van huizen in de Betuwe.

  • Aanpak
  • Resultaten

Samen met de Persgroep Nederland is gekeken naar welke kanalen ingezet konden worden om het verhaal achter Familie Beekhuizen Makelaardij te vertellen. Doel van de campagne was tweeledig, namelijk het vergroten van naamsbekendheid en promotie van de Open Huizen Dag (Familiedag). Om deze boodschap onder de aandacht te brengen is gekozen voor online banners (Adoptimize), een gepersonaliseerde pagina (longread) en een Facebook campagne. Gedurende de campagne is het resultaat geanalyseerd en geoptimaliseerd om het einddoel te bereiken.

– ADoptimize banners:  CTR van 0,23
– Branded content:  CTR van 0,77
– Verzamelde leads: 45 deelnemers aan de familiedag en meer dan 1.000 views per dag op eigen site.