• De beste webseries
  • Positief, gezellig en handig nieuws uit je buurt
  • Komt dichterbij
  • Échte computerliefhebbers
  • Ondernemers marketing communicatie
  • Met één klik bij de beste autobedrijven
  • Met beide benen midden in de regio
  • Diep geworteld in West-Brabant en Zeeuws-Vlaanderen
  • Een neus voor goede auto's
  • De perfecte etalage voor lokale ondernemers
  • Dé nieuwsbron voor het hele gezin
  • De grootste elektronica- en technologiewebsite van Nederland en België
  • Hart voor de regio en oog voor de wereld
  • Over zaken die er toe doen
  • Altijd alles over sport
  • You make us Q
  • Hét nieuwsmerk van Zeeland
  • Nr 1 vacaturesite van Nederland
  • Op elk punt in je carrière
  • Wereldberoemd in heel Amsterdam
  • Onmisbaar in Zuidoost-Brabant
  • Nummer 1 in kwaliteitsnieuws
  • Verbinding tussen de Veluwe en de IJssel
  • Voor de ondernemer
  • Voor de grootste provincie van Nederland
Portfolio

Bekijk het overzicht van al onze advertentieproducten.

Prijzen

Vind de advertentie prijs die bij uw campagne past.

Specificaties

Wat moet u aanleveren voor online en offline adverteren en wanneer?

Mediaplanner

Stel een campagneplan op van landelijk tot hyperlokaal.

DirectAdverteren

Wilt u direct uw online advertentie boeken én u eigen banner maken?

Factchecker

Ontdek hoe divers Nederland is en hoe het écht zit met uw doelgroep.

Banen

Effectieve personeelswerving voor uw vacature.

Familieberichten

Voor geboorte, felicitatie, overlijden of dankbetuiging.

Rubrieksadvertenties

Vraag en aanbod overzichtelijk in rubrieken.

Brancherapporten

Interactieve online magazines gemaakt over diverse branches

Huizen en OG

De digitale crossmediale 'gereedschapskist' voor makelaars.

Cultuur

De Cultuurpagina is speciaal voor adverteerders met een aanbod binnen de culturele sector

Digitaal adverteren

Digitale media zijn multi-inzetbaar, voor branding, storytelling of conversie bij de juiste doelgroep.

Programmatic Buying

Automatisch online adverteren voor de slimste prijs met onze Trade Desk.

Online Optimize

Hét online MKB marketing (service) platform voor bedrijven in de regio!

MediaLab

Buiten de gebaande paden met ons creatieve team.

Branded Content

Op maat gemaakte content via ons Branded Content Platform.

Marketing Partnerships

Zet ons enorme bereik in voor uw marketingdoelstellingen.

Kenniscentrum voor Aandacht

Onderzoek naar hoe 'aandacht' werkt. Best handig om meer over te weten.

Klantcases

Laat u inspireren door onze creatieve samenwerkingen met andere merken.

ShopDoc

Inzichten voor zakendoen anno nu.

Onderzoeken

Alles weten over resultaten en effecten.

Nieuws

Lees ons laatste nieuws en blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief.

Wie zijn wij?

Wij zijn het grootste nieuwsmediahuis van Nederland.

Contact

Kijk waar u ons kunt vinden en neem contact op.

Werken bij

Werk jij straks voor de grootste uitgever van Nederland?

Case:

Leiden

Stad van ontdekkingen

‘Leiden, stad van Ontdekkingen’. De stad Leiden wilde in haar campagne zichzelf op de kaart zetten als cultuurstad. Met succes hebben zij in de dagbladmagazines van het AD, de Volkskrant, Trouw en Het Parool branded content geplaatst die in samenwerking met 13 museapartners tot stand kwam.

Branche

Kunst en Cultuur

Doel

Branding

Strategie

Storytelling

Inzet

Results

  • 22%

    van de Persgroep-lezers plaatst Leiden in top 3 van cultuursteden

  • 6%

    meer museumbezoekers dan het jaar ervoor

  • Imago verbeterd

    Vernieuwender, veelzijdiger, aantrekkelijker

Aanpak

In elk magazine zijn spreads geplaatst met content van de 13 musea van Leiden. De content was passend bij de interesses van de lezers en de agenda werd aangepast op het moment van plaatsen. Doel was om de veelzijdigheid van de musea in Leiden te laten zien en te tonen dat er voor ieder wat wils te vinden is op cultureel vlak. Zij kozen voor de inzet van dagbladmagazine omdat zij een sterk podium bieden om verhalen te vertellen.

Learnings

Er is beschreven wat er te ontdekken viel in de stad en de 13 musea. Door deze te plaatsen in het magazine, kreeg de content de aandacht die zij verdient. Want in het weekend nemen mensen nog echt de tijd om te lezen en hebben ze de vrijheid om datzelfde weekend op pad te gaan als ze geïnspireerd zijn.