• De beste webseries
  • Positief, gezellig en handig nieuws uit je buurt.
  • Komt dichterbij
  • Échte computerliefhebbers
  • Ondernemers marketing communicatie
  • Met beide benen midden in de regio
  • Diep geworteld in West-Brabant en Zeeuws-Vlaanderen
  • Een neus voor goede auto's
  • De perfecte etalage voor lokale ondernemers
  • Dé nieuwsbron voor het hele gezin
  • De grootste elektronica- en technologiewebsite van Nederland en België
  • Hart voor de regio en oog voor de wereld
  • Over zaken die er toe doen
  • Altijd alles over sport
  • You make us Q
  • Hét nieuwsmerk van Zeeland
  • Nr 1 vacaturesite van Nederland
  • Op elk punt in je carrière
  • Wereldberoemd in heel Amsterdam
  • Onmisbaar in Zuidoost-Brabant
  • Nummer 1 in kwaliteitsnieuws
  • Verbinding tussen de Veluwe en de IJssel
  • Voor de ondernemer
  • Voor de grootste provincie van Nederland
Portfolio

Bekijk het overzicht van al onze advertentieproducten.

Prijzen

Vind de advertentie prijs die bij uw campagne past.

Specificaties

Wat moet u aanleveren voor online en offline adverteren en wanneer?

Mediaplanner

Stel een campagneplan op van landelijk tot hyperlokaal.

Factchecker

Ontdek hoe divers Nederland is en hoe het écht zit met uw doelgroep.

Banen

Effectieve personeelswerving voor uw vacature.

Familieberichten

Voor geboorte, felicitatie, overlijden of dankbetuiging.

Rubrieksadvertenties

Vraag en aanbod overzichtelijk in rubrieken.

Brancherapporten

Interactieve online magazines gemaakt over diverse branches

Financiele berichten

Een aparte rubriek in de nationale en regionale kranten

Huizen en OG

De digitale crossmediale 'gereedschapskist' voor makelaars.

Cultuur

De Cultuurpagina is speciaal voor adverteerders met een aanbod binnen de culturele sector

Digitaal adverteren

Digitale media zijn multi-inzetbaar, voor branding, storytelling of conversie bij de juiste doelgroep.

Programmatic Buying

Automatisch online adverteren voor de slimste prijs met onze Trade Desk.

Online Optimize

Hét online MKB marketing (service) platform voor bedrijven in de regio!

MediaLab

Buiten de gebaande paden met ons creatieve team.

Branded Content

Op maat gemaakte content via ons Branded Content Platform.

Marketing Partnerships

Zet ons enorme bereik in voor uw marketingdoelstellingen.

Kenniscentrum voor Aandacht

Onderzoek naar hoe 'aandacht' werkt. Best handig om meer over te weten.

Klantcases

Laat u inspireren door onze creatieve samenwerkingen met andere merken.

ShopDoc

Inzichten voor zakendoen anno nu.

Onderzoeken

Alles weten over resultaten en effecten.

Nieuws

Lees ons laatste nieuws en blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief.

Wie zijn wij?

Wij zijn het grootste nieuwsmediahuis van Nederland.

Contact

Kijk waar u ons kunt vinden en neem contact op.

Werken bij

Werk jij straks voor de grootste uitgever van Nederland?

Case:

Mauritshuis

Een parel weer laten schitteren

‘Het is een unieke ervaring om 17e eeuwse Hollandse en Vlaamse meesters in het echt te bewonderen op een locatie die dateert uit dezelfde tijd.’ Deze onderliggende boodschap vormde de basis van een brede campagne van het verbouwde Mauritshuis in dagbladen van De Persgroep, waaronder in Trouw.

Branche

Kunst en Cultuur

Doel

Branding

Strategie

Storytelling

Inzet

Results

  • 16.000

    Bezoekers per week

  • 100.000

    Bezoekers binnen 7 weken na heropening

  • 150

    Journalisten gaven veel publiciteit

We zijn óók verhalenvertellers. Vandaar dat we tevens kozen voor de bijlage. Zo konden we meer van onszelf laten zien.

Emilie Gordenker directeur Mauritshuis

Aanpak

Om het vernieuwde Mauritshuis onder de aandacht te brengen, besloot het museum advertenties te plaatsen in de Volkskrant, AD, AD Haagsche Courant, Het Parool en Trouw. Daarnaast bracht het Mauritshuis een bijlage uit over het vernieuwde museum. Een van de advertenties betrof een afbeelding van ‘Het Meisje met de parel’ als reproductie bij iemand thuis. ‘Je vindt het origineel in het Mauritshuis’, zo luidde de slogan. Doel was om het publiek te laten zien welke kwaliteit het museum in huis heeft.

Learnings

‘De parel van Den Haag’ heeft de aandacht gekregen die ze verdient.