• Het nummer 1 activatie platform van Nederland
  • De beste webseries
  • Ontdek de mogelijkheden van impactvolle promotie van indebuurt.
  • Komt dichterbij
  • Échte computerliefhebbers
  • Met beide benen midden in de regio
  • Diep geworteld in West-Brabant en Zeeuws-Vlaanderen
  • Een neus voor goede auto's
  • De perfecte etalage voor lokale ondernemers
  • Dé nieuwsbron voor het hele gezin
  • De grootste elektronica- en technologiewebsite van Nederland en België
  • Hart voor de regio en oog voor de wereld
  • Over zaken die er toe doen
  • Altijd alles over sport
  • You make us Q
  • Hét nieuwsmerk van Zeeland
  • Nr 1 vacaturesite van Nederland
  • Hét work-life platform voor hoogopgeleiden.
  • Wereldberoemd in heel Amsterdam
  • Onmisbaar in Zuidoost-Brabant
  • Nummer 1 in kwaliteitsnieuws
  • Verbinding tussen de Veluwe en de IJssel
  • Voor de ondernemer
  • Voor de grootste provincie van Nederland
Portfolio

Bekijk het overzicht van al onze advertentieproducten.

Prijzen

Vind de advertentie prijs die bij uw campagne past.

Specificaties

Wat moet u aanleveren voor online en offline adverteren en wanneer?

Mediaplanner

Stel een campagneplan op van landelijk tot hyperlokaal.

Factchecker

Ontdek hoe divers Nederland is en hoe het écht zit met uw doelgroep.

Banen

Effectieve personeelswerving voor uw vacature.

Familieberichten

Voor geboorte, felicitatie, overlijden of dankbetuiging.

Rubrieksadvertenties

Vraag en aanbod overzichtelijk in rubrieken.

Brancherapporten

Interactieve online magazines gemaakt over diverse branches

Financiele berichten

Een aparte rubriek in de nationale en regionale kranten

Huizen en OG

De digitale crossmediale 'gereedschapskist' voor makelaars.

Cultuur

De Cultuurpagina is speciaal voor adverteerders met een aanbod binnen de culturele sector

Digitaal adverteren

Digitale media zijn multi-inzetbaar, voor branding, storytelling of conversie bij de juiste doelgroep.

Programmatic Buying

Automatisch online adverteren voor de slimste prijs met onze Trade Desk.

Online Optimize

Hét online MKB marketing (service) platform voor bedrijven in de regio!

Branded Content

Op maat gemaakte content via ons Branded Content Platform.

MediaLab

Buiten de gebaande paden met ons creatieve team.

Marketing Partnerships

Zet ons enorme bereik in voor uw marketingdoelstellingen.

Kenniscentrum voor Aandacht

Onderzoek naar hoe 'aandacht' werkt. Best handig om meer over te weten.

Klantcases

Laat u inspireren door onze creatieve samenwerkingen met andere merken.

ShopDoc

Inzichten voor zakendoen anno nu.

Onderzoeken

Alles weten over resultaten en effecten.

Nieuws

Lees ons laatste nieuws en blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief.

Wie zijn wij?

Wij zijn het grootste nieuwsmediahuis van Nederland.

Contact

Kijk waar u ons kunt vinden en neem contact op.

Werken bij

Werk jij straks voor de grootste uitgever van Nederland?

Case:

McDonald’s

Backstage

Hoe krijg je een uiterst kritisch en goed geïnformeerd publiek zover dat zij gaan geloven in het tegenovergestelde van wat ze altijd dachten? Dat was de uitdaging die McDonald’s zichzelf stelde en waarvoor de titels van de Persgroep de ultieme oplossing waren.

Branche

Retail

Doel

Branding

Strategie

Branded Content

Inzet

Results

  • Imago verbetering

    Opener, betrouwbaarder, geloofwaardiger

  • Time-on-site 1.57 minuten

    De aandacht voor de Branded Content was groot

  • Geloofwaardigheid

    Advertorials in magazines scoorde goed op geloofwaardigheid

"De verrassende insteek zorgde voor een positievere houding ten opzichte van het merk"

Aanpak

McDonald’s is trots op de herkomst en de kwaliteit van zijn producten en wil daar graag transparant over zijn. Kortom: het Kijkje in de Keten moest het vertrouwen in het merk vergroten. Die beleving en ‘echte’ mensen wilde McDonald’s graag overbrengen. Boer Anton, de fruitteler, de aardappelfabriek en de keuken van het McDonald’s-restaurant boden een selecte groep nieuwsgierigen een intieme blik achter de schermen. Die ontmoetingen vormden de perfecte basis voor content waarmee de Persgroep de deuren kon openen naar een brede doelgroep. In de campagne in de Persgroep-titels lag de nadruk op brand trust.

Learnings

De campagne is geoptimaliseerd op basis van data en learnings. Bezoekers die de minisite bezochten, zijn geretarget met actiematige banners. Door middel van geo targeting is gericht lokaal geadverteerd. Dit heeft aanzienlijk bijgedragen aan het relevanter maken van de advertentie voor de gebruiker en aan de uiteindelijke conversie.