• De beste webseries
  • Positief, gezellig en handig nieuws uit je buurt.
  • Komt dichterbij
  • Échte computerliefhebbers
  • Ondernemers marketing communicatie
  • Met beide benen midden in de regio
  • Diep geworteld in West-Brabant en Zeeuws-Vlaanderen
  • Een neus voor goede auto's
  • De perfecte etalage voor lokale ondernemers
  • Dé nieuwsbron voor het hele gezin
  • De grootste elektronica- en technologiewebsite van Nederland en België
  • Hart voor de regio en oog voor de wereld
  • Over zaken die er toe doen
  • Altijd alles over sport
  • You make us Q
  • Hét nieuwsmerk van Zeeland
  • Nr 1 vacaturesite van Nederland
  • Op elk punt in je carrière
  • Wereldberoemd in heel Amsterdam
  • Onmisbaar in Zuidoost-Brabant
  • Nummer 1 in kwaliteitsnieuws
  • Verbinding tussen de Veluwe en de IJssel
  • Voor de ondernemer
  • Voor de grootste provincie van Nederland
Portfolio

Bekijk het overzicht van al onze advertentieproducten.

Prijzen

Vind de advertentie prijs die bij uw campagne past.

Specificaties

Wat moet u aanleveren voor online en offline adverteren en wanneer?

Mediaplanner

Stel een campagneplan op van landelijk tot hyperlokaal.

Factchecker

Ontdek hoe divers Nederland is en hoe het écht zit met uw doelgroep.

Banen

Effectieve personeelswerving voor uw vacature.

Familieberichten

Voor geboorte, felicitatie, overlijden of dankbetuiging.

Rubrieksadvertenties

Vraag en aanbod overzichtelijk in rubrieken.

Brancherapporten

Interactieve online magazines gemaakt over diverse branches

Financiele berichten

Een aparte rubriek in de nationale en regionale kranten

Huizen en OG

De digitale crossmediale 'gereedschapskist' voor makelaars.

Cultuur

De Cultuurpagina is speciaal voor adverteerders met een aanbod binnen de culturele sector

Digitaal adverteren

Digitale media zijn multi-inzetbaar, voor branding, storytelling of conversie bij de juiste doelgroep.

Programmatic Buying

Automatisch online adverteren voor de slimste prijs met onze Trade Desk.

Online Optimize

Hét online MKB marketing (service) platform voor bedrijven in de regio!

MediaLab

Buiten de gebaande paden met ons creatieve team.

Branded Content

Op maat gemaakte content via ons Branded Content Platform.

Marketing Partnerships

Zet ons enorme bereik in voor uw marketingdoelstellingen.

Kenniscentrum voor Aandacht

Onderzoek naar hoe 'aandacht' werkt. Best handig om meer over te weten.

Klantcases

Laat u inspireren door onze creatieve samenwerkingen met andere merken.

ShopDoc

Inzichten voor zakendoen anno nu.

Onderzoeken

Alles weten over resultaten en effecten.

Nieuws

Lees ons laatste nieuws en blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief.

Wie zijn wij?

Wij zijn het grootste nieuwsmediahuis van Nederland.

Contact

Kijk waar u ons kunt vinden en neem contact op.

Werken bij

Werk jij straks voor de grootste uitgever van Nederland?

Case:

MKB Veilinghuis

Volle zalen door regionale aanpak

De Stichting Vastgoedveiling Twente-Achterhoek is in 2005 opgericht om executieverkopen van vastgoed, die lopen via notarissen, te centraliseren.

De organisatie

Deze stichting veilt maandelijks op locatie én via internet woningen en bedrijfsobjecten. Ook in veertien andere regio’s in Nederland zijn er zelfstandige stichtingen Vastgoedveiling actief.

Doelstelling

Zoveel mogelijk potentiele kopers van vastgoed naar de zalen van onze executieverkopen trekken en naar onze internetsites.

Aandacht voor de excutieverkopen van vastgoed en voor onze internetveilingen

‘We willen zoveel mogelijk potentiële kopers naar onze veilinglocaties en onze internetsites krijgen. Alleen dan zien de banken, die notarissen inschakelen om executieverkopen voor hen uit voeren, zoveel mogelijk van hun geld terug. De Stichting Vastgoedveiling zorgt voor de uitvoering van die verkopen en dus is het onze taak om de zalen zo gevuld en het aantal bezoekers op de site zo groot mogelijk te krijgen.’

De media: vooral regionaal

‘We hebben advertenties geplaatst in de regionale dagbladen van Tubantia, de Stentor en De Gelderlander. Daarnaast hebben wij voor online vastgoedveiling de landelijke dagbladen ingezet.’

De aanpak: advertenties per regio

‘We adverteren al jaren in dezelfde regionale dagbladen. We doen dat omdat we daarmee dicht bij potentiële kopers komen. Voorafgaand aan elke veiling – in onze regio alleen al zijn er zo’n negen per jaar – plaatsen we een driekwart pagina advertentie met daarop foto’s van de te verkopen objecten en namen van de bijbehorende notariskantoren. We laten de advertentie opmaken door een reclamebureau.’

Het resultaat: volle zalen

‘Dankzij de advertenties hebben we telkens volle zalen met potentiële kopers. Bovendien hebben we onze naamsbekendheid kunnen vergroten, waardoor we nu ook online meer bezoekers naar ons weten toe te halen. Kopers komen met de advertentie in de hand naar de veiling.’

De Persgroep gelooft in de formule A × B × C × D = E, die leidt tot effectieve communicatie: Aandacht × Bereik × Creatie × Dichterbij. Al deze factoren spelen een rol in de effectiviteit van uw boodschap.