• De beste webseries
  • Positief, gezellig en handig nieuws uit je buurt.
  • Komt dichterbij
  • Échte computerliefhebbers
  • Ondernemers marketing communicatie
  • Met beide benen midden in de regio
  • Diep geworteld in West-Brabant en Zeeuws-Vlaanderen
  • Een neus voor goede auto's
  • De perfecte etalage voor lokale ondernemers
  • Dé nieuwsbron voor het hele gezin
  • De grootste elektronica- en technologiewebsite van Nederland en België
  • Hart voor de regio en oog voor de wereld
  • Over zaken die er toe doen
  • Altijd alles over sport
  • You make us Q
  • Hét nieuwsmerk van Zeeland
  • Nr 1 vacaturesite van Nederland
  • Op elk punt in je carrière
  • Wereldberoemd in heel Amsterdam
  • Onmisbaar in Zuidoost-Brabant
  • Nummer 1 in kwaliteitsnieuws
  • Verbinding tussen de Veluwe en de IJssel
  • Voor de ondernemer
  • Voor de grootste provincie van Nederland
Portfolio

Bekijk het overzicht van al onze advertentieproducten.

Prijzen

Vind de advertentie prijs die bij uw campagne past.

Specificaties

Wat moet u aanleveren voor online en offline adverteren en wanneer?

Mediaplanner

Stel een campagneplan op van landelijk tot hyperlokaal.

Factchecker

Ontdek hoe divers Nederland is en hoe het écht zit met uw doelgroep.

Banen

Effectieve personeelswerving voor uw vacature.

Familieberichten

Voor geboorte, felicitatie, overlijden of dankbetuiging.

Rubrieksadvertenties

Vraag en aanbod overzichtelijk in rubrieken.

Brancherapporten

Interactieve online magazines gemaakt over diverse branches

Financiele berichten

Een aparte rubriek in de nationale en regionale kranten

Huizen en OG

De digitale crossmediale 'gereedschapskist' voor makelaars.

Cultuur

De Cultuurpagina is speciaal voor adverteerders met een aanbod binnen de culturele sector

Digitaal adverteren

Digitale media zijn multi-inzetbaar, voor branding, storytelling of conversie bij de juiste doelgroep.

Programmatic Buying

Automatisch online adverteren voor de slimste prijs met onze Trade Desk.

Online Optimize

Hét online MKB marketing (service) platform voor bedrijven in de regio!

MediaLab

Buiten de gebaande paden met ons creatieve team.

Branded Content

Op maat gemaakte content via ons Branded Content Platform.

Marketing Partnerships

Zet ons enorme bereik in voor uw marketingdoelstellingen.

Kenniscentrum voor Aandacht

Onderzoek naar hoe 'aandacht' werkt. Best handig om meer over te weten.

Klantcases

Laat u inspireren door onze creatieve samenwerkingen met andere merken.

ShopDoc

Inzichten voor zakendoen anno nu.

Onderzoeken

Alles weten over resultaten en effecten.

Nieuws

Lees ons laatste nieuws en blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief.

Wie zijn wij?

Wij zijn het grootste nieuwsmediahuis van Nederland.

Contact

Kijk waar u ons kunt vinden en neem contact op.

Werken bij

Werk jij straks voor de grootste uitgever van Nederland?

Onderzoeken

Alles weten over resultaten en effecten

Wilt u inzicht in het effect van uw campagne?

De Persgroep voert verschillende onderzoeken uit waar u uw voordeel mee kunt doen. Bekijk onze mogelijkheden en neem contact met ons op via sales.argumentatie@persgroep.nl.

Saleseffect Onderzoek

Wie adverteert wil resultaat zien. Het Saleseffect Onderzoek is dé manier om het effect van media-inspanningen op de kassa-aanslagen inzichtelijk te maken. Zowel het rendement van de totale investering, als de individuele opbrengst van elk ingeschakeld medium. De uitkomsten geven altijd stevige handvatten om de mediamix nog verder te optimaliseren.

Mediasynergie Onderzoek

Waarom zou u meerdere media tegelijk inzetten? Het antwoord krijgt u uit het Mediasynergie Onderzoek, dat de toegevoegde waarde inventariseert van gecombineerde mediumtypen voor uw campagne. Waarbij trouwens ook voorbij de kassa wordt gekeken. Want het onderzoek meet tegelijk het effect van de gebruikte media op merkbekendheid, merkoverweging, merkvoorkeur en merkimago. Kortom, alle aspecten rond de perceptie van uw merk.

Merkeffect Onderzoek

Met een Merkeffect Onderzoek kunt u het effect van imagocampagnes in kaart brengen. Dit onderzoek bestaat uit een nulmeting voorafgaand aan de campagne, en een één-meting na afloop van de campagne. Het onderzoek maakt duidelijk welke merkeffecten de campagne heeft gerealiseerd: merkbekendheid, merkoverweging, merkvoorkeur en merkimago. U kunt ook uw eigen statements en/of imagokenmerken inbrengen, waardoor het onderzoek specifiek voor u kan worden ingericht en dus ook uniek wordt.

Reclame Reactie Onderzoek

Een Reclame Reactie Onderzoek (RRO) is een onderzoek op advertentieniveau dat in kaart brengt hoe goed de advertentie bekeken is, welke indruk deze achtergelaten heeft en welke associaties onze lezers met deze advertentie hebben. De opzet is gestandaardiseerd in overleg met alle dagbladexploitanten. Hierdoor is het mogelijk om resultaten onderling te vergelijken. Er is nu een database met de gebundelde resultaten van meer dan 1.000 RRO’s, die kan dienen als benchmark. U heeft altijd de mogelijkheid extra vragen toe te voegen aan het onderzoek om specifieke zaken over de advertentie in kaart te brengen.