Saleseffect Onderzoek
Wie adverteert wil resultaat zien. Het Saleseffect Onderzoek is dé manier om het effect van media-inspanningen op de kassa-aanslagen inzichtelijk te maken. Zowel het rendement van de totale investering, als de individuele opbrengst van elk ingeschakeld medium. De uitkomsten geven altijd stevige handvatten om de mediamix nog verder te optimaliseren.
Mediasynergie Onderzoek
Waarom zou u meerdere media tegelijk inzetten? Het antwoord krijgt u uit het Mediasynergie Onderzoek, dat de toegevoegde waarde inventariseert van gecombineerde mediumtypen voor uw campagne. Waarbij trouwens ook voorbij de kassa wordt gekeken. Want het onderzoek meet tegelijk het effect van de gebruikte media op merkbekendheid, merkoverweging, merkvoorkeur en merkimago. Kortom, alle aspecten rond de perceptie van uw merk.
Merkeffect Onderzoek
Met een Merkeffect Onderzoek kunt u het effect van imagocampagnes in kaart brengen. Dit onderzoek bestaat uit een nulmeting voorafgaand aan de campagne, en een één-meting na afloop van de campagne. Het onderzoek maakt duidelijk welke merkeffecten de campagne heeft gerealiseerd: merkbekendheid, merkoverweging, merkvoorkeur en merkimago. U kunt ook uw eigen statements en/of imagokenmerken inbrengen, waardoor het onderzoek specifiek voor u kan worden ingericht en dus ook uniek wordt.
Reclame Reactie Onderzoek
Een Reclame Reactie Onderzoek (RRO) is een onderzoek op advertentieniveau dat in kaart brengt hoe goed de advertentie bekeken is, welke indruk deze achtergelaten heeft en welke associaties onze lezers met deze advertentie hebben. De opzet is gestandaardiseerd in overleg met alle dagbladexploitanten. Hierdoor is het mogelijk om resultaten onderling te vergelijken. Er is nu een database met de gebundelde resultaten van meer dan 1.000 RRO’s, die kan dienen als benchmark. U heeft altijd de mogelijkheid extra vragen toe te voegen aan het onderzoek om specifieke zaken over de advertentie in kaart te brengen.