Een onafhankelijk geluid uit de bruisende metropool Amsterdam

Het Parool: waar de stad en de wereld bij elkaar komen. Deze titel is er voor iedereen die alles wil weten over Amsterdam. Het Parool is de bron met dat Amsterdamse ‘goocheme’, kent als geen ander de weg in onze wereldstad en heeft een eigenzinnige kijk op wat er in de wereld gebeurt.

Het zaterdagse magazine PS van de Week gaat over mensen in en uit Amsterdam. Het magazine staat bekend om de uitgebreide uitgaans- en cultuuragenda van Amsterdam, het lange wekelijkse interview en de populaire rubriek 'Mijn Amsterdam'. Vijf keer per jaar verschijnen speciale themanummers over mode, wonen en feest.

Het Parool is altijd fris vormgegeven, met net wat meer lef. Niet voor niets is Het Parool al twee keer ‘The World’s Best Designed Newspaper of the Year’ geworden.

Doelgroep en bereik van alle nieuwsmerken

Binnen DPG Media hebben we veel verschillende nieuwsmerken. Ieder nieuwsmerk richt zich op een specifieke doelgroep en heeft een ander bereik. Wie is de doelgroep van onze nieuwsmerken? Waar liggen hun interesses? Wat zijn de print- en online bereikcijfers van onze nieuwsmerken? Ontdek alles in onze 360-factsheets. Download een overzicht van alle nieuwsmerken via onderstaande button!

Download formulier 360-factsheet
Lezersprofiel Het Parool

Meer weten over adverteren

Ben jij benieuwd naar de mogelijkheden van adverteren? Laat je gegevens achter via het contactformulier of neem zelf contact met ons op:

  • Bel: 0031880139640
  • Mail: adverteren@dpgmedia.nl

Maak contact

Kun je niet wachten? Bel of mail ons dan!

DPG MediaAdverteren