Het Parool
Wereldberoemd in heel Amsterdam
Het Parool heeft een crossmediaal bereik van 347.000 mensen in Amsterdam en omgeving. Uw advertentie bereikt dus een grote potentiële klantengroep gericht op de regio Amsterdam. Zowel in de krant als in het magazine PS van de Week, op parool.nl én op de mobiele app is er dagelijks veel aandacht voor misdaad, zorg, eten en drinken, Ajax, onderwijs en politiek.
Dé nieuwssite en gids van Amsterdam: parool.nl
Parool.nl zit bovenop het landelijke nieuws en biedt uitgebreid nieuws en achtergrondartikelen over de regio en de stad Amsterdam. Met veel ‘gids’-informatie, nuttige tips, recensies en agenda’s over cultuur, gastronomie en uitgaan in Amsterdam. Verder biedt de site nieuws over sport, voornamelijk Ajax, en economie. De bezoekers van parool.nl komen meerdere keren per dag terug voor de laatste nieuwsupdates; de juiste plek dus voor online branding én conversie. Parool.nl is hét uitgelezen medium voor adverteerders op zoek naar een upmarket publiek.
24/7 onder de aandacht van uw doelgroep via mobiel en app
De mobiele site en app van parool.nl bieden u volledig geïntegreerde en interactieve advertentieposities. Kom direct in de persoonlijke leefsfeer van de bezoekers met uw advertentie op de smartphone app van parool.nl. Uw merk profiteert van de betrouwbaarheid van Het Parool.
De krant brengt elke dag de achtergronden
Het Parool brengt kwaliteitsnieuws in een frisse vormgeving, net wat brutaler en met meer humor dan de meeste kranten. Naast het binnen- en buitenlandse nieuws verdiept de redactie zich in de achtergronden uit de regio Amsterdam. Een onmisbare nieuwsbron voor de lezers met een voorkeur voor een kwaliteitskrant en met een liefde voor de stad Amsterdam.
Hét stadsmagazine van Amsterdam: PS van de Week
PS van de Week gaat over mensen in en uit Amsterdam. Het magazine staat bekend om de uitgebreide uitgaans- en cultuuragenda van Amsterdam, het lange wekelijkse interview en de populaire rubriek ‘Mijn Amsterdam’. Daarnaast bevat PS van de Week een uitgebreide sectie eten & drinken, welke beroemd en berucht is vanwege de kritische restaurantrecensies, en de wijnrubriek van Harold Hamersma. Het magazine wordt op zaterdag vaak als eerste uit de krant gepakt en gelezen, en door de weekagenda heeft PS van de Week een bewaarfunctie.
Vijf keer per jaar verschijnen speciale themanummers over mode, wonen en feest. De themanummers hebben een hoge bewaarfunctie en doorgeeffactor. Uw advertentie staat in een krachtig umfeld en u bereikt gericht een geïnteresseerde doelgroep.