• Het nummer 1 activatie platform van Nederland
  • De beste webseries
  • Positief, gezellig en handig nieuws uit je buurt.
  • Komt dichterbij
  • Échte computerliefhebbers
  • Met beide benen midden in de regio
  • Diep geworteld in West-Brabant en Zeeuws-Vlaanderen
  • Een neus voor goede auto's
  • De perfecte etalage voor lokale ondernemers
  • Dé nieuwsbron voor het hele gezin
  • De grootste elektronica- en technologiewebsite van Nederland en België
  • Hart voor de regio en oog voor de wereld
  • Over zaken die er toe doen
  • Altijd alles over sport
  • You make us Q
  • Hét nieuwsmerk van Zeeland
  • Nr 1 vacaturesite van Nederland
  • Hét work-life platform voor hoogopgeleiden.
  • Wereldberoemd in heel Amsterdam
  • Onmisbaar in Zuidoost-Brabant
  • Nummer 1 in kwaliteitsnieuws
  • Verbinding tussen de Veluwe en de IJssel
  • Voor de ondernemer
  • Voor de grootste provincie van Nederland
Portfolio

Bekijk het overzicht van al onze advertentieproducten.

Prijzen

Vind de advertentie prijs die bij uw campagne past.

Specificaties

Wat moet u aanleveren voor online en offline adverteren en wanneer?

Mediaplanner

Stel een campagneplan op van landelijk tot hyperlokaal.

Factchecker

Ontdek hoe divers Nederland is en hoe het écht zit met uw doelgroep.

Banen

Effectieve personeelswerving voor uw vacature.

Familieberichten

Voor geboorte, felicitatie, overlijden of dankbetuiging.

Rubrieksadvertenties

Vraag en aanbod overzichtelijk in rubrieken.

Brancherapporten

Interactieve online magazines gemaakt over diverse branches

Financiele berichten

Een aparte rubriek in de nationale en regionale kranten

Huizen en OG

De digitale crossmediale 'gereedschapskist' voor makelaars.

Cultuur

De Cultuurpagina is speciaal voor adverteerders met een aanbod binnen de culturele sector

Digitaal adverteren

Digitale media zijn multi-inzetbaar, voor branding, storytelling of conversie bij de juiste doelgroep.

Programmatic Buying

Automatisch online adverteren voor de slimste prijs met onze Trade Desk.

Online Optimize

Hét online MKB marketing (service) platform voor bedrijven in de regio!

Branded Content

Op maat gemaakte content via ons Branded Content Platform.

MediaLab

Buiten de gebaande paden met ons creatieve team.

Marketing Partnerships

Zet ons enorme bereik in voor uw marketingdoelstellingen.

Kenniscentrum voor Aandacht

Onderzoek naar hoe 'aandacht' werkt. Best handig om meer over te weten.

Klantcases

Laat u inspireren door onze creatieve samenwerkingen met andere merken.

ShopDoc

Inzichten voor zakendoen anno nu.

Onderzoeken

Alles weten over resultaten en effecten.

Nieuws

Lees ons laatste nieuws en blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief.

Wie zijn wij?

Wij zijn het grootste nieuwsmediahuis van Nederland.

Contact

Kijk waar u ons kunt vinden en neem contact op.

Werken bij

Werk jij straks voor de grootste uitgever van Nederland?

Nieuws

De Persgroep en BrandDeli verbreden en intensiveren samenwerking

Amsterdam, 1 juni 2017

Sinds eind 2016 werken BrandDeli en de Persgroep Nederland samen op het gebied van online video. BrandDeli is de salespartner van het video platform van MyChannels. Vandaag zijn beide partijen trots om te kunnen aankondigen een nog ambitieuzere partnership te starten. Zij gaan samen de exploitatie van de video content verder combineren, starten met een koppeling van display advertising en willen samen optrekken in het ontwikkelen van multimediale concepten voor adverteerders.
Met deze samenwerking willen beide partijen grote stappen maken op drie cruciale velden: het kunnen aanbieden van een video platform met een substantieel (groeiend) volume, waarin verschillende doelgroepen goed vertegenwoordigd zijn en adverteerders verzekerd zijn van een omgeving met kwalitatieve en relevante content.

In de samenwerking:

  • Zal BrandDeli de verkoop activiteiten van dit gecombineerde in-stream video platform voor haar rekening nemen. Zij hebben de afgelopen jaren een sterke reputatie verworven in de markt van audiovisuele ondersteuning van adverteerders en mediabureaus. Eerst op het gebied van broadcast TV, de laatste jaren juist ook op het gebied van online video.
  • Zal de Persgroep de online verkoop van display advertising voor BrandDeli gaan uitvoeren. Deze combinatie biedt de adverteerder de mogelijkheid om digitaal meer impact te maken.
  • Zullen beide partijen intensiever gaan optrekken op het gebied van multimediale concepten voor merken. De mogelijkheden van de Persgroep’s MediaLab en BrandDeli’s Brand Partnershipteam zullen hierin vaker gecombineerd worden.

Allard Ruyl, CEO BrandDeli: “Samenwerken zit in ons DNA. Ook onze zenders hebben de samenwerking met de Persgroep op contentvlak al eerder opgezocht, zo werken Eurosport, 24Kitchen en TLC al langer samen met AD.nl. Dankzij deze slimme koppeling met de Persgroep zetten we weer een stap om het versnipperde Nederlandse aanbod van kwalitatieve video content bereikbaarder en bruikbaarder te maken. Wij hebben ervaren hoe zeer adverteerders het waarderen om te werken via één betrouwbaar loket. Beide partijen denken sterk vanuit het resultaat voor adverteerders”.

Erik Roddenhof, CEO de Persgroep Nederland: “Wij hebben al langer in de markt geroepen dat Nederlandse mediapartijen samen moeten optrekken. In het huidige landschap dé manier om meer impact te maken. Na onze eerste periode van kennismaken, merken wij beiden dat we een stap verder willen gaan. De markt zal nu gaan profiteren van de combinatie van BrandDeli’s sterke video DNA en het grote bereik en autoriteit van onze nieuwsmerken”.