• Het nummer 1 activatie platform van Nederland
  • De beste webseries
  • Ontdek de mogelijkheden van impactvolle promotie van indebuurt.
  • Komt dichterbij
  • Échte computerliefhebbers
  • Met beide benen midden in de regio
  • Diep geworteld in West-Brabant en Zeeuws-Vlaanderen
  • Een neus voor goede auto's
  • De perfecte etalage voor lokale ondernemers
  • Dé nieuwsbron voor het hele gezin
  • De grootste elektronica- en technologiewebsite van Nederland en België
  • Hart voor de regio en oog voor de wereld
  • Over zaken die er toe doen
  • Altijd alles over sport
  • You make us Q
  • Hét nieuwsmerk van Zeeland
  • Nr 1 vacaturesite van Nederland
  • Hét work-life platform voor hoogopgeleiden.
  • Wereldberoemd in heel Amsterdam
  • Onmisbaar in Zuidoost-Brabant
  • Nummer 1 in kwaliteitsnieuws
  • Verbinding tussen de Veluwe en de IJssel
  • Voor de ondernemer
  • Voor de grootste provincie van Nederland
Portfolio

Bekijk het overzicht van al onze advertentieproducten.

Prijzen

Vind de advertentie prijs die bij uw campagne past.

Specificaties

Wat moet u aanleveren voor online en offline adverteren en wanneer?

Mediaplanner

Stel een campagneplan op van landelijk tot hyperlokaal.

Factchecker

Ontdek hoe divers Nederland is en hoe het écht zit met uw doelgroep.

Banen

Effectieve personeelswerving voor uw vacature.

Familieberichten

Voor geboorte, felicitatie, overlijden of dankbetuiging.

Rubrieksadvertenties

Vraag en aanbod overzichtelijk in rubrieken.

Brancherapporten

Interactieve online magazines gemaakt over diverse branches

Financiele berichten

Een aparte rubriek in de nationale en regionale kranten

Huizen en OG

De digitale crossmediale 'gereedschapskist' voor makelaars.

Cultuur

De Cultuurpagina is speciaal voor adverteerders met een aanbod binnen de culturele sector

Digitaal adverteren

Digitale media zijn multi-inzetbaar, voor branding, storytelling of conversie bij de juiste doelgroep.

Programmatic Buying

Automatisch online adverteren voor de slimste prijs met onze Trade Desk.

Online Optimize

Hét online MKB marketing (service) platform voor bedrijven in de regio!

Branded Content

Op maat gemaakte content via ons Branded Content Platform.

MediaLab

Buiten de gebaande paden met ons creatieve team.

Marketing Partnerships

Zet ons enorme bereik in voor uw marketingdoelstellingen.

Kenniscentrum voor Aandacht

Onderzoek naar hoe 'aandacht' werkt. Best handig om meer over te weten.

Klantcases

Laat u inspireren door onze creatieve samenwerkingen met andere merken.

ShopDoc

Inzichten voor zakendoen anno nu.

Onderzoeken

Alles weten over resultaten en effecten.

Nieuws

Lees ons laatste nieuws en blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief.

Wie zijn wij?

Wij zijn het grootste nieuwsmediahuis van Nederland.

Contact

Kijk waar u ons kunt vinden en neem contact op.

Werken bij

Werk jij straks voor de grootste uitgever van Nederland?

Nieuws

De Persgroep grootste Nederlandse mediahuis volgens NOM Mediamerken

De Persgroep grootste Nederlandse mediahuis volgens NOM Mediamerken

ADR Nieuwsmedia en AD zijn de grootste nieuwsmerken van Nederland, dat blijkt het onderzoek NOM Mediamerken 2017. NOM Mediamerken heeft de data uit de NOM Print Monitor en de NOBO-bereiksdata van websites en apps samengebracht in een omvangrijk fusiebestand.

De Persgroep is het grootste mediahuis van Nederland en bezet 3 plaatsen in de top-5; ADR Nieuwsmedia (1), AD (2) en de Volkskrant (5) en bereikt dagelijks 36% van alle Nederlanders. ADR Nieuwsmedia is de grootste met een maandbereik van ruim 9,5 miljoen mensen en dagelijks maar liefst een bereik van 4,2 miljoen mensen. Het merk AD bereikt maandelijks 7,4 miljoen mensen, dat is meer dan 50% van de Nederlanders 13+. Op dagbasis bereikt het AD meer dan 2,3 miljoen mensen. Volkskrant volgt met een bereik van 4,4 miljoen per maand op de 5e plek in de ranglijst.

Erik Roddenhof (CEO de Persgroep); “Het nieuwe NOM onderzoek laat zien dat onze nieuwsmedia een heel stevige plek in het medialandschap claimen. Print is nog lang niet dood, maar wordt nog steeds zeer goed gevonden, gelezen en gewaardeerd. Dagelijks weten lezers ons via verschillende platformen te vinden en dat is iets waar wij ook hard voor werken en wat wij ook al lang wisten. Dat nieuwsmedia leven als nooit tevoren, wordt nu door deze cijfers bevestigd en daar kan niemand omheen.”

Over NOM Mediamerken 2017

GfK heeft, in opdracht van NOM in samenwerking met VINEX, de bereiksgegevens van NOM Print Monitor (NPM) en NOBO (Nederlands Online BereiksOnderzoek) voor het eerst geïntegreerd in één bestand. Daarin zijn naast het bereik van de 154 printmerken en 88 digitale merken ook de gecombineerde print- en digitale merken opgenomen. Het gaat om 45 merken die hun content zowel op papier als op digitale platformen verspreiden. De resultaten geven inzicht in hoeveel mensen alleen de papieren uitgave lezen, hoeveel alleen de website of app bezoeken en hoeveel mensen het merk op beide manieren consumeren.

Bekijk de totale lijst hier