De weekendedities van de (betaalde) print dagbladen hebben allen een hoger bereik dan op werkdagen.

AD Dagbladen was in de periodeĀ Q4 2017 – Q3 2018 opnieuw de grootste in bereik bij de dagbladen (los) met 1.177.000. De Persgroep-tak ADR Nieuwsmedia (AD en alle regiotitels samen) is nog veel groter (2.630.000).
Dat blijkt uit de printbereikscijfers van NOM NPM 2018-IV.

De Telegraaf heeft een bereik van 1.150.000, de Volkskrant 660.000, NRC (samen met nrc.next) heeft een bereik van 437.000. Trouw heeft 282.000, het Reformatorisch Dagblad 147.000, FD 136.000 en het Nederlands Dagblad 110.000. Het bereik van gratis dagblad Metro (TMG) is 800.000.

Alle Persgroep-titels samen hebben een bereik van 3.412.000, de TMG-titels samen (De Telegraaf+Metro+Holland Media Combinatie Dagbladen) bereiken 2.197.000 personen.

In totaal bereiken de dagbladen in print bijna 6 miljoen Nederlanders van 13 jaar en ouder.

Bron: Adformatie