De Persgroep, Qmusic & de Ondernemer zijn genomineerd voor een AMMA Award.

De AMMA Awards zijn al 19 jaar d√© mediaprijzen voor de beste campagnes, opvallendste concepten en grootste talenten.¬†De inzendingen worden in verschillende rondes beoordeeld door professionals uit de branche. Dertien categorie√ęn hebben een aparte jury met eigen voorzitter.

De Persgroep & Qmusic¬†zijn genomineerd voor een AMMA Award in de categorie Media-Exploitant van het jaar.¬†Voor de categorie Media-exploitant van het jaar moet de exploitant onderbouwen in welke mate de media-exploitant/publisher zich binnen de branche heeft onderscheiden en met welk resultaat. De commerci√ęle exploitatie voor adverteerders staat centraal in de beoordeling van de case.

Met de campagne Connected Lounge on Tour voor Tele2 heeft het MediaLab van de Persgroep /  De Ondernemer een nominatie in de wacht gesleept in de categorie Beste Mediaperformance. Om bekendheid en merkvoorkeur van Tele2 te vergroten in het MKB-segment en het genereren van directe sales qualified leads is een crossmediale campagne ontwikkeld die bestond uit live-events, print, online en telemarketing. Lees alles over de Connected Lounge on Tour РTele2.

Klik hier om alle genomineerde te bekijken in alle categorieen.

Op 16 mei zijn de uitreikingen.