Het eerste exemplaar van een speciale editie van AD Magazine, dat geheel in het teken staat van reizen en de dynamische reisbranche, is maandag op de Rotterdamse redactie van het AD met enthousiasme overhandigd aan ANVR-directeur/voorzitter Frank Oostdam.

“Reisbrancheorganisatie ANVR viert dit jaar haar 50-jarig bestaan en daar hoort een passend cadeau bij” heeft de Persgroep Nederland gedacht!

Lauren van der Heijden, directeur Corporate Sales van de Persgroep Nederland: “Als uitgever van nationale (AD, de Volkskrant, Trouw en Het Parool), regionale én lokale nieuwsmerken vonden we het een leuk idee om een unieke Business-to-Business editie van AD Magazine te maken, speciaal voor reisprofessionals. Met veel plezier heeft de redactie van AD Magazine dit prachtige blad gemaakt. Helemaal in stijl van het reguliere magazine, inclusief wekelijks terugkerende rubrieken. Ik wens u veel leesplezier!”

Frank Oostdam, directeur/voorzitter ANVR: “Het is een ontzettend leuk magazine met de meest uiteenlopende verhalen. De dynamiek van de branche zie je ook echt terug in dit magazine. Het is ook leuk te zien hoeveel leden een enthousiaste bijdrage hebben geleverd. Wij willen de Persgroep, ook als sponsor van ons ANVR-Congres, heel hartelijk bedanken voor dit zeer toepasselijke cadeau”.

Met verrassende interviews, weetjes die verborgen zitten in een quiz, kleurrijke advertenties en prachtig beeldmateriaal is er genoeg te lezen voor iedere reisprofessional die deze special onder ogen krijgt; uitgereikt op weg naar het ANVR-Congres op Curaçao of gewoon thuis of op kantoor.

Lees hier de speciale ANVR editie van AD Magazine