De Persgroep is dit jaar wederom hoofdsponsor van de SAN. U kunt nu uw campagne insturen om kans te maken op een SAN accent!

De jaarprijs die bewijst dat een case of campagne er écht bovenuit steekt, écht effectief en creatief is: SAN Accent. Voor dit jaar zijn 11 categorieën te onderscheiden: Business-to-Business, Corporate (incl. personeel), Dienstverlening, Dienstverlening Financieel, Durables, Fast Moving, Non-Profit & Overheid, Retail, Smart Idea, Vrije Tijd en Branding 360⁰. In de categorie Branding 360⁰ beoordelen juryvoorzitters en vicevoorzitters van de diverse categorieën de ingezonden merkcampagnes en maken de beste campagnes kans om náást een Accent in hun eigen categorie, ook nog bekroond te worden met een SAN Accent Branding 360⁰! Daarnaast is wegens succes geprolongeerd de categorie Smart Idea; opgericht voor ‘klein’ werk met grote resultaten. Een slim idee, een enkele slimme actie of slim media gebruik.

Nieuwe huisstijl

Na 28 jaar introduceert de SAN voor het eerst een nieuwe huisstijl.

Een logo dat de SAN weerspiegelt – modern en fris, met de verwijzing naar de A van het Accent en onze achterban de Adverteerders. De re-design moet de veranderingen in het vak reflecteren en de wens van de SAN
om mee te blijven gaan met deze tijd.

Ga voor meer informatie over het SAN Jaarboek naar www.sanaccent.nl