Kan ik helpen? đź‘‹

De Persgroep Nederland heeft Robert van den Ham aangesteld als Content Director De Ondernemer. Hij wordt onder meer hoofdredactioneel verantwoordelijk voor de operationele totstandkoming van content (dagbladpagina, specials, nieuwsbrief en website), de organisatiestructuur van het content-team en gaat De Ondernemer ‘naar buiten’ uitdragen op relevante events en in media.

Robert van den Ham (50) is een ervaren en ondernemend mediamens. Hij werkte in diverse leidinggevende functies voor met name magazines en websites. Veelal was het zijn missie daar brede(re) mediamerken van te maken, crossmediaal denken en doen te introduceren en dus redacties, marketing en sales daar in mee te nemen. Recentelijk was hij uitgever en startte een eigen bedrijf. Op zijn palmares sieren ook enkele prijzen: in 2013 werd Robert gekozen tot Hoofdredacteur van het Jaar, een jaar later tot Crossmedia Man van het Jaar.

Gerard van den Broek, Creative Director De Ondernemer: “Wij zijn enorm verheugd over de komst van zo’n redactioneel zwaargewicht. Wij zijn er van overtuigd dat Robert een sterke bijdrage gaat leveren aan onze groeiambities. Enerzijds moeten wij voor onze zakelijke lezers altijd de beste redacteuren aan boord hebben. Anderzijds merken wij dat onze B-to-B-adverteerders steeds vaker gebruik maken van branded content om hun doelgroep te bereiken. Met Robert aan boord kunnen we daar nog beter op inspelen”.