Per 19 juni wijzigt de Persgroep een aantal zaken die betrekking hebben op uw print-advertenties. De wijzigingen zijn erop gericht ons portfolio en proces overzichtelijker te maken en voor u als adverteerder eenvoudiger.

Optimalisatie advertentieformaten
Voor een betere leeservaring van onze kranten, hebben wij de advertentieformaten en -posities verbeterd. Zowel de dagbladen als de huis-aan-huiskranten zijn voorzien van een nieuw advertentiegrid, met een nieuwe set basisformaten. Met de plaatsingsmogelijkheden op redactie- en advertentiepagina’s kunt u als adverteerder maximale impact genereren. De formaatindices zijn ongewijzigd.

> Alle advertentieformaten in print krijgen een nieuwe afmeting en code. Het complete overzicht is te vinden op onze website.

> Reeds aangeleverd materiaal voor plaatsing vanaf 19 juni wordt door ons, in overleg, aangepast naar het juiste formaat.

Portfoliowijzigingen Huis-aan-huiskranten
Per 19 juni voeren wij ook enkele portfoliowijzigingen door in ons huis-aan-huiskrantenportfolio.

> Portfoliowijzigingen huis-aan-huiskranten

Familieberichten
De proposities voor familieberichten en commerci√ęle uitingen op de familieberichtenpagina, zijn voor al onze kranten (dagbladen en huis-aan-huiskranten) geharmoniseerd. De pagina‚Äôs zijn voorzien van dezelfde basisopmaak en de prijsberekening is volledig geharmoniseerd. Dit houdt in dat de tarieven per titel voor de familieberichtenpagina gaan wijzigen.

> Portfoliowijzigingen familieberichten

> Prijzen familieberichten huis-aan-huiskranten

> Prijzen familieberichten dagbladen

Facturen
De Persgroep gaat over op een nieuw ordersysteem. Voor u betekent dit dat u vanaf orderdatum 19 juni één factuur ontvangt voor uw print-opdrachten. Tevens zal de lay-out van de factuur wijzigen en is deze voorzien van een nieuwe reeks ordernummers.

> Facturatie geschiedt via één compleet en overzichtelijke factuur voor alle print-producten.