Vanaf 1 mei biedt de Persgroep Nederland een nieuwe propositie aan voor alle regionale adverteerders: ‘XtraLocal’. Met Xtralocal krijgt een regionale adverteerder vanaf nu, naast een advertentie in de huis-aan-huiskrant, ook een week lang digitale zichtbaarheid.

XtraLocal is een nieuwe propositie waarbij een advertentie niet alleen in huis-aan-huis kranten verschijnt, maar in één keer verlengd wordt naar digitaal. Dus naast een positie in de huis-aan-huis krant óók op de lokale website van de huis-aan-huiskrant, ook op de digitale platformen Indebuurt.nl, Reclamefolder.nl, ook op de site van het regionale dagblad en zelfs ook op de regionale pagina van AD.nl. Met deze digitale aanvulling vergroot een adverteerder het bereik van zijn advertentie in de eigen regio.

Jan van Dun, Directeur Local Media bij de Persgroep Nederland: “Dit is een nieuwe mijlpaal in onze digitale transformatie, omdat wij onze lokale klanten helpen met sterkere digitale aanwezigheid. Zij zijn echt al langer actief online, maar dat koste hen veel tijd en moeite. Deze combinatie hebben wij in het leven geroepen om hen echt te helpen om digitaal te versnellen. Uiteraard hebben wij deze propositie eerst uitvoerig getoetst bij bestaande klanten en die waren opvallend enthousiast”.

Xtralocal zal vanaf 1 mei middels een grote landelijke campagne, ‘Wereldberoemd in jouw Regio’ worden bekend gemaakt bij alle huis-aan-huiskrant klanten van de Persgroep Nederland. Lees meer.