Kan ik helpen? 👋

Wat houdt mijn functie in?
Ik ben werkzaam op onze Corporate Sales afdeling waar ik (inter)nationale adverteerders adviseer om hun merk, product of dienst zichtbaarheid te geven om top-of-mind te komen bij de consument. Door ons brede en vooral multimediale portfolio aan merken kan dit op 1001 manieren als nationaal, regionaal, lokaal en dus multimediaal in print, online en op ons radio zusje Qmusic. Het adviseren en helpen bouwen aan een merk, is iets waar ik mijn ei in kwijt kan. Het is niet alleen de krant zoals nog veel mensen anno 2018 denken, maar wij kunnen de gehele salesfunnel van awareness, consideratie tot aan de activatie dus tot en met de daadwerkelijke aankoop allemaal in ons mediahuis waarmaken. En het aanbieden van deze oplossingen voor je klanten, is natuurlijk hartstikke gaaf.

Wat vind ik leuk aan werken bij de Persgroep?
Ik ben er trots op voor een prachtig bedrijf als de Persgroep te mogen werken, omdat we zulke kwalitatieve merken in ons bezit hebben die autoriteit en vertrouwen uitdragen of je nu jong of oud bent. Daarnaast heerst er een fijne sfeer op kantoor door gezellige collega’s. maar vergis je niet.. er wordt ook hard gewerkt om onze doelstellingen te behalen.

Wat voor eigenschappen moet je hebben om hier succesvol te zijn?
Het klinkt misschien cliché, maar als onze 5 kernwaarden jou als een jas passen, voel je je al snel thuis. Om er even drie te noemen; Passie, dat is waar het bij ons om draait.. van jouw passie je dagelijkse werk maken, plezier hebben in wat je doet. Willen winnen; we gaan ervoor en blijven innoveren om marktleider te zijn en vooral te blijven. Ondernemerschap; de organisatie een stap verder brengen, wordt op prijs gesteld om processen te optimaliseren of te vernieuwen. De beste tip is voor iedereen; blijf vooral jezelf 🙂

Wat is je opgevallen aan het werken bij de Persgroep vergeleken bij je vorige baan?
De Persgroep is een warm bad van leuke mensen. Daarbij ben je door ons enorme portfolio aan merken en innovaties eigenlijk nooit uitgeleerd.